Հաշվետվություն
1.Ապրիլ ամսին ամփոփել ենք ուսումնական օրացույցով նախատեսված նախագծեր՝
- Նախագիծ «Համո Սահյան»
- Նախագիծ«Աղայանական օրեր»— ընթացքի մեջ է
- ըստ դասարանների՝ ընթերցողական տարբեր աշխատանքներ
Այս աշխանքների արդյունքները՝
Ընթերցողական նախագիծ
Սահյանական օրեր
2.Սովորողի անհատական նախագծեր(ապրիլ) -սովորողները աշխատում են և ամփոփումները կներկայացնեն Մայիսյան ստեղծագործական հավաքին՝ բաց պարապմունքի ժամանակ:
3. Ապրիլին աշխատել եմ հեռավար կրթություն ընտրած 16 սովորողի հետ, ժամանակին ոոուղարկել եմ աշխատանքներ, ստացել,համակարգել արդյունքները: Կան դժվարությամբ ներառվող սովորողներ, որոնց դեպքում դիմում եմ կազմակերպիչների օգնությանը:
4.Ապրիլին հետազոտական աշխատանք պաշտպանել է չորս սովորող՝
- Էլեն Չատինյան 11-րդ— Հին աշխարհի յոթ հրաշալիքները․
- Սոնա Մկրտչյան 12-րդ- Կորցրած հայրենիքի կարոտը Մուշեղ Գալշոյանի ստեղծագործության մեջ
- Սոֆի Խաչատրյան 12-րդ- Առասպելաբանությունը Մովսես Խորենացու «Հայոց պատմություն» աշխատության մեջ
- Ալիսա Քիլեջյան-Աշտարակաշինություն. ամենաբարձր աշտարակներն աշխարհում
5.Մայիսի պաշտպանությանը պատրաստվում են՝
- Մարիամ Բարսեղյան 11-րդ- Առասպելաբանական հատվածները Խորենացու ՛«Հայոց պատմության» մեջ
- Սերժ Աղասարյան 12-րդ-Գրական լեզու և բարբառ. Իջևանի բարբառ
- Սիմոնյան Էդվարդ-10- Համաշխարհային թանգարաններ
Որպես ռեֆերատ իրենց աշխատանքները կներկայացնեն՝
- Գևորգյան Բենիկ- Գրական լեզու և բարբառ. Շիրակի բարբառ
- Անահիտ Մկրտչյան 12-րդ- Վիլյամ Սարոյանի ստեղծագործության ազգային-բանահյուսական արմատները
6. Կրթական փոխանակման նախագիծ. ցանցային կազմակերպում- պատրաստվում ենք դիմավորելու Կոթի գյուղի դպրոցի սովորողներին:
7. Պատրաստվում ենք Հեղինակային կրթական ծրագրի մայիսյան հավաք 2024-ին