Պատասխաններ

Ֆլեշմոբ-նոյեմբեր

1․ Այս բանաստեղծությունը, որ երգի վերածվեց և կատարվեց էստրադայի համաշխարհային աստղերի կողմից, գրվել է 1988թ.Սպիտակի ավերիչ երկրաշարժի տպավորություններից:

2․1

Հավատա միայն աչքով տեսածիդ, լսելով  ասածի կեսը սուտ է

2․2․ Արդար վաստակը մազ էլ դառնա, չի կտրվի, հարամը գերան էլ դառնա, կկտրվի։

3․՝ նախանձածաղիկ (ձնծաղիկ), աբեթասունկ (ծառասունկ), շքեղավարդ (), ատամնախոտ (մոլախոտ), ճահճամորի(ազնվամորի), աստղաշուշան(թրաշուշան), ագռավափուշ(), թխակակաչ(), դրախտածառ(տոնածառ), իշառվույտ()

4․

5․«Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրը Հիմնվել է 1989 թվականին այն ժամանակ Խորհրդային Հայաստանի Կրթության և գիտության նախարարության կողմից և կրում է Մխիթար Սեբաստացու անունը։

6․  5․2000։ 2000․5․2․1․2000․5000․1․6000․20․ 5․200,,   200․40․20․9․1․5000; 2000․5․2․1․2000․4000․1․6000․20․ 5․200

7․ Մարդուն մարմնական սնունդից բացի հոգեկան սնունդ (աստվածային խոսք) է անհրաժեշտ: Ըստ Աստվածաշնչի: Աստծո Որդու խոսքերն են՝ ուղղված սատանային, որն առաջարկեց քարերը հաց դարձնել: Դեպի ու՞ր ես քայլում, ի՞նչ ուղի ես ընտրել կյանքում: Ըստ Աստվածաշնչի՝ Պետրոսը հարցնում է Տիրոջը, թե ուր է գնում:

 Ուր գնում եմ, դու գալ չես կարող, բայց հետո իմ հետևից կգաս: Հայտնի է Հ. Սենկևիչի նույնանուն «Յո՞ երթաս» վեպից։

8․

9․ Կախարդական մի շղթա կա երկնքում՝
Աներևույթ, որպես ցավը խոր հոգու.
Իջնում է նա հուշիկ, որպես իրիկուն,
Օղակելով լույս աստղերը մեկ֊մեկու։

                            «Fatum»

  Գնա՛, եղբայր, աստված քեզ հետ,
  Ազգի սերը քաջալեր,
  Գնա՛, թեև չեմ կարող գալ,
  Բայց իմ հոգին քեզ ընկեր։

                   «Իտալացի աղջկա երգը»

10․ Ձմեռն անցավ, անձրևները դադարեցին: Ծաղիկներ երևացին երկրի երեսին, ժամանակն էր ծառերը  էտելու, տատրակների ձայն լսվեց մեր երկրում: Թզենին արձակեց իր բողբոջներրը իսկ ծաղիկները իրենց բույրը:Արի իմ մերձավոր իմ գեղեցիկ իմ աղավնի արի և դու: Ցույց տուր ինձ քո երեսը և լսելի դարձրու քանի որ քաղցր է քո խոսքը և տեսքը քո գեղեցիկ:     


Оставьте комментарий