Վերլուծություն
Այս ուսումնական տարին սկսվեց նորություններով՝ գնահատման կրեդիտային համակարգ և հետազոտական աշխատանքներ։
Հետաքրքիր էր, նոր, անծանոթ…
Առաջարկեցի թեմաներ, սովորողներն սկսեցին ընտրություն կատարել։ 24 սովորող ընտրել էր իմ առաջարկած թեմաներից, բայց վերջնակետին հասավ համարյա կեսը։
1. Պաշտպանել են՝
- Մկրտչյան Անահիտ —Հայրենի բնաշխարհի և մարդու միասնության խորհուրդը Բակունցի ստեղծագործություններում
- Խաչիկյան Մերի- Սփյուռքահայ գրականություն. գյուղագրություն կամ կարոտի գրականություն,
- Մարտիրոսյան Սյուզի-Գրիգոր Նարեկացու «Մատեան ողբերգութեան» պոեմը որպես արևելքի և հայ վաղ վերածնության վկայություն
- Բեգյան Զոյա — Ակսել Բակունց. երբ հուշը դառնում է ներկա
- Միսակյան Ելենա— Կոչականը Հովհաննես Թումանյանի ստեղծագործություններում
- Մկրտչյան Սոնա- Հայերն աշխարհում. պարսկահայ գրականություն
- Պետրոսյան Լյուբա- Ավետիք Իսահակյանի լավատեսությունը
- Հովհաննիսյան էլեն- Վահան Տերյան և Ավետիք Իսահակյան. գրական աղերսներ
- Մանուկյան Նարե — Ժամանակակից ճապոնական գրականություն
2. Սովորողներ, ովքեր աշխատել են, բայց չպաշտպանեցին՝
- Ավագիմյան Աննա- Ավետիք Իսահակյանը և հայ ժողովրդական էպոսը
- .Գրիգորյան Անի- Հոգնակիի կազմության օրինաչափություններն ու բացառությունները Վ․Պետրոսյանի «Ապրած և չապրած տարի
Գրիգորյան Անիի աշխատանքը պատրաստ չէր պաշտպանության ներկայացնելու համար:
Ավագիմյան Աննայի աշխատանքը պատրաստ էր, բայց սովորողը ներկայացնելու կամ ներկայանալու հետ կապված խնդիրները չկարողացավ հաղթահարել:
3. Սովորողներ, ովքեր ընտրել էին, բայց ոչ մի չարեցին և չաշխատեցին:
- Մանուչարյան Գրիշա- Կնոջ հոգեբանության բացահայտումները Գրիգոր Զոհրապի նորավեպերում
- Կարապետյան Սահակ- Լեզվական (քերականական) սխալները գործառական տարբեր ոլորտներում