Հունիսի 1-2-3
Եռօրյա ճամբարի մասնակցություն կրթահամալիրում
Գրականության բաղադրիչ
Հուլիսի 1
- հանդիպում Ավագ դպրոցի ընթերցասրահում
- մայրենին Ավագ դպրոցում․ նախագծեր, հետազոտական աշխատանքներ․․․
- ներկայանում են ճամբարի մասնակիցները՝ խոսելով այն մասին, թե ինչ նորարարությամբ կցանկանային հանդես գալ կրթության ոլորտում, ներկայացնում են կրթության նկատմամբ իրենց վերաբերմունքը իրենց սովորած տարիներին դպրոցում:
- կրթական համակարգի խնդիրները․ ի՞նչն է ինձ խանգարում և ինչպե՞ս․․․
- ինչպե՞ս և ի՞նչը և կուզեի փոխել…
- քննություններ, ստուգումներ. ինչո՞ւ, ո՞ւմ են հարմար կամ ձեռնտու դրանք
- ի՞նչ եմ առաջարկում. …….
Տանը գրել ստեղծագործական աշխատանք. «Ի՞նչ է կարողանում և ի՞նչ չի կարողանում տալ դպրոցը․ ի՞նչ եմ ուզում ես»։ Տեղադրել բլոգներում։
Հուլիսի 2
Կարդում ենք Քեթրին Մենսֆիլդ «Մի բաժակ թեյ»
- տեղեկություններ գտիր պատմվածքի հեղինակի՝ Քեթրին Մենսֆիլդի մասին։ Պարզիր՝ ինչ է նշանակում մոդեռնիստական գրող։
- Օրվա նկարագրությունը՝ «Դրսում անձրևում էր, սառը, դառը համ կար օդում և նոր վառված լույսերը հիվանդ տեսք ունեին․․․․», համահունչ է կերպարներից մեկի հոգեվիճակին։ Փորձիր պարզել՝ ում հոգեվիճակի հետ է սա համահունչ և ինչու այդ կերպարը նման հոգեվիճակ ուներ։
- Գտի՛ր օրիորդ Սմիթին նկարագրող տողերը։
- Գտիր այն հատվածները, որտեղ երևում է, որ Ռոզմերին վստահ չէր, որ տուփի համար արժե շատ վճարել։
- Գտի՛ր այն հատվածները, որտեղ Ռոզմերին բարեգործություն անելով իրեն ինքնավստահ է զգում։
- Բնութագրի՛ր Ֆիլիպին, ինչո՞ւ ասաց, որ օրիորդ Սմիթը լավիկն է։
- Մեկնաբանիր «Սոված մարդիկ հեշտ են ղեկավարվում» նախադասությունը։
Աշխատանքը տեղադրել բլոգներում։
Ճամբարային 2 օրից ստացած տպավորությունների հիման վրա նյութի ստեղծում և հրապարակում բլոգներում։
Հուլիսի 3
- ներկայացնել սովորողների բլոգների վերլուծությունը
- կատարված աշխատանքները հիմք ընդունելով՝ գրել կարծիք-երաշխավորություն ճամբարականների մասին։