Ուսումնական գարուն․«Ձոն»  ստուգատես(աշխատանքային փուլ)

Մարտի 27-ապրիլի 2

Նախագիծը իրականացնողները Ավագ դպրոցի 9-10-11-րդ դասարանի սովորողներն են:

«Ձոն»  ստուգատես
Պատում, ֆոտոշար՝ «Գարունն իմ աշխարհում» խորագրով։
Փորձի՛ր կազմել բանաստեղծությունների գարնանային ժողովածու  (Ղազարոս Աղայան, Հովհաննես Թումանյան, Ավետիք Իսահակյան, Համո Սահյան, Վահագն Դավթյան, Եղիշե Չարենց, Հովհաննես Շիրազ, Պարույր Սևակ), քեզ դուր եկած բանաստեղծությունները հավաքի՛ր բլոգում, յուրաքանչյուրի մասին երկու-երեք նախադասությամբ կարծիք-վերաբերմունք գրի՛ր, կարդա՛ և ձայնագրի՛ր:

Նախագիծ «Միջմշակութային կապեր»

Արևելքի պոեզիա — իրանական-վրացական -թուրքական գրականություն
Արևելքի մշակույթը- գրականություն, երաժշտություն, ֆիլմեր
Նախապատրաստական փուլ— 
  • աշխատանքային խմբերի ստեղծում
  • աշխատանքի բաժանում
  • աշխատանք  խմբերով
Հիմնական փուլ
Թարգմանական ուսումնական աշխատանք
  •  իրանական, վրացական մշակույթը
  • գրականությունը
  • կինոարվեստը
  • երաժշտությունը, պարերգերը 

Զիա Օսման,  Մելիխ Ջեզդետ ԱնդայԱվնի (Մեխմեթ 2-րդ Ֆատիխ), 20-րդ դարի թուրքական պոեզիա

Վրացական, վրացահայ գրականություն և մշակույթ

Վիկտոր Հովսեփյան,  Հայկական Թիֆլիս, 

Ժամանակակից վրացական պոեզիա-   Դավիթ Թեդորաձե,    Գրիգոլ Րոբակիձե , Տիցիան Տաբիձե , Գալակտիոն Տաբիձե

Ակնկալվող արդյունքներ՝  մեդիափաթեթի ստեղծում

Աշխատանքային խումբը
Նախագիծը իրականացնողները Ավագ դպրոցի 9-10-11-րդ դասարանի սովորողներն են:

Իրանական գրականություն և մշակույթ

Վրացական, վրացահայ գրականություն և մշակույթ

 Հայկական Թիֆլիս, 

2. Թուրքահայ  գրականություն 

Նախագիծը իրականացնողները  Ավագ դպրոցի մայրենիի ընտրությամբ խմբերի սովորողներն են:

Ռուբեն ՍևակՌուբեն ՈրբերյանԱնդան Էոզեր

Աշխատանքային խմբի ձևավորում
Աշխատանքի բաժանում
Արդյունքները
Ուսումնական փաթեթի ստեղծում
Աշխատանքների հրապարակում բլոգներում, ենթակայքում:

Թարգմանական ուսումնական նախագիծ

Նախագիծ«Արևելքի պոեզիա»

  • Ընտանեկան նախագծեր

-Պատրաստի՛ր տեսաֆիլմ, ռադիոնյութ ընտանիքիդ անդամների մասնակցությամբ՝ միասին կարդալով, երգելով, ասմունքելով, հեքիաթներ, զվարճալի ու հետաքրքիր պատմություններ պատմելով։
-Զատկական տոնին ընդառաջ՝ տատիկի, մայրիկի հետ պատրաստի՛ր զատկական ավանդական  ուտեստներ, խմորեղեն, զատկական սեղանի ձևավորման միջոցներ և նկարահանի՛ր ողջ գործընթացը։
-Հետևի՛ր քո և մասնակիցների բանավոր գրագետ խոսքին։
-Պատմի՛ր ազատ, անկաշկանդ, առանց ավելորդ լարվածության։ Իսկ եթե հնարավորություն ունես նկարհանումներն անել  ձեր այգում՝ ծաղկած ծառերի ու ծաղիկների ընկերակցությամբ, օգտվի՛ր՝ ապահովելով գեղեցիկ միջավայր։

Արդյունքներ


Оставьте комментарий